Let op: Deze servicevoorwaarden zijn alleen van toepassing in Nederland.

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar het originele aankoopbewijs van je nieuwe meubel in combinatie met de E-Service tickets uit de verkregen envelop(pen), of het originele aankoopbewijs van je nieuwe meubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële E-Service bewijs.

Wat valt er onder de service?

Elektronicaservice

Wij bieden de oplossing voor de volgende elektronische problemen:

  • Herstellen van bedieningsmechanieken
  • Herstellen of vervangen van motoren
  • Herstellen of vervangen van trafo’s
  • Herstellen of vervangen van accu’s
  • Herstellen of vervangen van overige elektrische delen


Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze altijd goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft.

Wat valt buiten de service?

  • Meubels die onjuist gebruikt worden
  • Schade aan elektronische onderdelen die door chemische producten, transport of bij levering en montage zijn veroorzaakt
  • De service is persoonsgebonden en niet overdraagbaar