Servicevoorwaarden

Uw officiële servicebewijs

Bewaar uw originele aankoopfactuur van de nieuwe zitmeubelen in combinatie met de Servicecard uit de serviceset of uw originele aankoopfactuur van de nieuwe zitmeubelen met het op naam geregistreerde certificaat dat u per post of e-mail heeft ontvangen. Één van deze combinaties geldt als uw officiële servicebewijs.

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

Bij textiel en afgedekt/open leder reinigen wij:

Dranken, zoals:

  • Koffie, thee en chocolademelk
  • Cola en andere frisdranken
  • Wijn, bier en likeur

Etenswaren, zoals:

  • Spaghetti, soep
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam
  • Ketchup, mayonaise, curry


Bij textiel en afgedekt leder reinigen wij ook:

Natuurlijke vlekken van mens en huisdier, zoals:

  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel
  • Ontlasting


Alleen bij afgedekt leder reinigen/ herstellen wij ook:

  • Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte zoals van jeans
  • Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en nagellak
  • Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik
  • Craquelé effect
  • Bijtsporen van huisdieren (eenmalig)
  • Brandgaten en brandvlekken

*Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij u snel van dienst kunnen zijn. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken om uw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden. 

 

Constructieservice

Wij lossen de volgende veelvoorkomende problemen op die ontstaan door gebruik:

  • Verwijderen van pilling bij textiel
  • Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien
  • Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Aanspannen van singelbanden
  • Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering
  • Repareren van losgeraakte stiknaden
  • Verstevigen en/of opvullen van losse kussens als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen
  • Vastzetten van losgeraakte knopen
  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
  • Vastzetten van losse verenclips
  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d
  • Herstellen van bedieningsmechanieken










Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze te allen tijde goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat uw meubel in topconditie blijft. Dank u wel.

Uitsluitingen

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
  • Productspecifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen.
 

U kunt in dergelijke gevallen als klant van All in House Service tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van onze service specialisten. Neem hiervoor contact op met ons Customer Care Team.

Van welk land wilt u de servicevoorwaarden weten?

Nederland
Frankrijk
België
Duitsland