Servicevoorwaarden Zitmeubels

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

Bij textiel/micoleder, afgedekt- en open leder reinigen wij vlekken van:

Alle dranken, zoals bijvoorbeeld:

  • Koffie, thee en chocolademelk
  • Smoothies en vruchtensap
  • Cola en andere frisdranken
  • Wijn, bier en andere alcoholische dranken
 

Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld:

  • Spaghettisaus, pizza, soep
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam
  • Jus, ketchup, mayonaise


Bij textiel/microleder en afgedekt leder (niet bij open leder) reinigen wij ook:

Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals:

  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel


Alleen bij afgedekt leder reinigen/herstellen wij ook:

  • Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte zoals van jeans
  • Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en nagellak
  • Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik
  • Craquelé effect
  • Bijtsporen van huisdieren (eenmalig)
  • Brandgaatjes en brandvlekjes
 

*Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen je daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden. 

 

Constructieservice

Wij bieden de oplossing voor de volgende problemen die ontstaan zijn door gebruik:

  • Verwijderen van pilling bij textiel
  • Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien
  • Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Verstevigen en/of opvullen van losse kussens als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Aanspannen van singelbanden
  • Herstellen of vervangen van nosag-veren of binnenvering
  • Vastzetten van losse verenclips
  • Herstellen van losgeraakte stiknaden
  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen
  • Vastzetten van losgeraakte knopen
  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d
  • Herstellen van bedieningsmechanieken
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze altijd goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft. Dankjewel.

Uitsluitingen

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubels die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
  • Productspecifieke- en materiaalgebonden eigenschappen, zoals bijvoorbeeld normale slijtage, gebruikssporen en verkleuring.
 

Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen gaan wij indien mogelijk altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien jij hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team.  

Van welk land wilt u de servicevoorwaarden weten?

Nederland
Frankrijk
België
Duitsland