Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.
Bij textiel/micoleder, afgedekt- en open leder reinigen wij vlekken van:
Alle dranken, zoals bijvoorbeeld:
Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld:
Bij textiel/microleder en afgedekt leder (niet bij open leder) reinigen wij ook:
Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals:
Alleen bij afgedekt leder reinigen/herstellen wij ook:
*Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen je daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden.
Wij bieden de oplossing voor de volgende problemen die ontstaan zijn door gebruik:
De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:
Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen gaan wij indien mogelijk altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien jij hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team.
© All in House Service | Cookies – Algemene leverings- en verkoopvoorwaarden