Servicevoorwaarden Boxsprings 

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring met het op naam geregistreerde certificaat dat je per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

Bij textiel reinigen wij vlekken van:

Alle dranken, zoals bijvoorbeeld:

  • Koffie, thee en chocolademelk
  • Jus d’orange en andere vruchtensappen
  • Cola en andere frisdranken
  • Wijn, bier en andere alcoholische dranken
 

Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld:

  • Pizza en soep
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam
  • Chocolade en chips 
 

Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals:

  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel

 Constructieservice

Wij lossen de volgende veelvoorkomende problemen op die ontstaan door gebruik:

  • Verwijderen van pilling bij textiel

  • Verhelpen van overmatig inkuilen van ligplaatsen 

  • Herstellen, vastzetten of vervangen van losgeraakte veren

  • Herstellen van losgeraakte stiknaden

  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden

  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen

  • Vastzetten van losgeraakte knopen

  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk

  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d

  • Herstellen van bedieningsmechanieken 

Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen je daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden.

Uitsluitingen

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Boxsprings die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
  • Productspecifieke- en materiaalgebonden eigenschappen, zoals bijvoorbeeld normale slijtage en gebruikssporen.
 

Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen, gaan wij indien mogelijk, altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team. 

Van welk land wilt u de servicevoorwaarden weten?

Nederland
Frankrijk
België
Duitsland