Servicevoorwaarden Boxsprings
Jouw officiële servicebewijs
Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring met het op naam geregistreerde certificaat dat je per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.
Wat valt er onder de service?
Vlekkenservice
Bij textiel reinigen wij vlekken van:
Alle dranken, zoals bijvoorbeeld:
- Koffie, thee en chocolademelk
- Jus d’orange en andere vruchtensappen
- Cola en andere frisdranken
- Wijn, bier en andere alcoholische dranken
Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld:
- Pizza en soep
- Pindakaas, chocoladepasta, jam
- Chocolade en chips
Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals:
- Transpiratie
- Huidvet
- Bloed
- Urine
- Braaksel
Constructieservice
Wij lossen de volgende veelvoorkomende problemen op die ontstaan door gebruik:
Verwijderen van pilling bij textiel
Verhelpen van overmatig inkuilen van ligplaatsen
Herstellen, vastzetten of vervangen van losgeraakte veren
Herstellen van losgeraakte stiknaden
Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
Vastzetten van losgeraakte verbindingen
Vastzetten van losgeraakte knopen
Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d
Herstellen van bedieningsmechanieken
Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen je daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden.
Uitsluitingen
De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:
- Boxsprings die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
- Productspecifieke- en materiaalgebonden eigenschappen, zoals bijvoorbeeld normale slijtage en gebruikssporen.
Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen, gaan wij indien mogelijk, altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team.